Svgars kesinlikle doktor önemli ben dogumdan sonra 4 saatte vızır vızır yürüdüm hiç bir agrı olmadı acı eşigimde düşük zaten iz bile yok denecek kadar az verdigim para kurusuna kadar helal olsn. Yakından bakmasan görünmüyor işinin ehli doktor başka. Ben ne kesikler gördüm biçilmiş resmen yazık gerçekten