_07cinarhsn yeni doğduğunda çocuk doktoru göz muayenesi yapmisti 3 4 aylıkken göz doktoru gördü hiç bir problem yok denildi su an kızım 10 buçuk aylık 2 3 hafta olacak kızımın uzağı göremediğini öğrendim hipermetrop olmus şimdi gözlük kullanıyor ama gözünde durdurmuyor çekip atıyor ☹️ihmal etmeyin iyi bir doktor ve göz taraması ve ölçümü yaptırın