Fatmanurr41 Kızlar bebeğim 8 aylık 2. Ayından sonra hep gabızlık yaşadık bir süre geçti şimdi tekrardan başladı doktor dulcosoft şurup vermişti bugün 4. gün ve ilk defa siyah kaka yaptı normal mi? Ne yapmalıyım? Şuruptan dolayı olabilir mi?
Seda-giray Göğsünüzde yara oluştuysa çok az bir kan bile emse siyah kaka oluşturuyor ben çok korkmuştum doktora sorduğumda o memeyi sağarak emzir demişti