anayimbenn
Benimde 10 aylık kızım var Ocak ayında da olmuştum bu ikinci sefer başıma gelişi 11 gün geçti karın bel kasık ağrılarım var Test yaptım bişey çıkmadı ama günüm geçiyor bi türlü gelemiyor süt den dolayı olduğunu söylüyormuş düzensizlik yapıyor diye
Ama insanın bi tarafında kuşkulanıyor 😣