Asyapolat 1 yaşında bebeğime sprey ucuyla kaç fıs vermeliyim? Eczacı söyledi sormayı da unutmuşum cevap verirseniz çok sevinirim
Asyapolat Deletedmon_65 D vitamini. Aslında 1 yaş için 600 IU olana geçin deniyor ama yine 400 IU olanı almışım aklıma gelmedi o an o yüzden sormak istedim
Aminekz Deletedmon_65 bir fıs nasıl oluyor damla şeklinde verilmiyor mu yeni aldım oğluma basıp içine gireni kullanıyorum onla damla şeklinde mi vereceğim
Deletedmon_65 Aminekz evet onunla kullanıyorsanız 3 damla ama bence fisfisla vermek daha kolay bir fis
Gokce_anestezi Asyapolat 1 yaş ise artık 600ıu vermeniz gerekiyor.400 den 1 fıs verirseniz eksik kalır