Alka saçmalık mesela ben yaptiramicam ..nakit bir TL yok ekmeği dahi kredi kartıyla alıyoruz bu acindirmak degl ama öyle .. sağlık bu aşının neyi paralı yani ücretsiz olması gerekirken..bekar insan asgariyle gevinemiyor evli kirada ve iki çocuk sahibi nasıl gecnsin anlamiyorm özel asilarin hiç birini yaptırmadım yaptiramicam da ..bu duruma bırakıp çaresiz hissettrenlerin belasını versin rabbim