Grupyildizi bende de vardı seneker önce okuta okuta geçti zamanla çocukluktan var bende. Hala daha var bazı yerlerimde. Nazardan kötü gözden pis nefisten çıkar derler. Ne kadar kremler yaptırdım, ilaçlat aldım bana mısın demedi geçmedi. Bi an önce önlem alınmazsa kalıcı hale geliyor