yapmaevladim Elimi buhardan yaktım 3 parmağım inanılmaz acı çekiyorum 4 saattir . Sudan çıkaramıyorum elimi çıkarır çıkarmaz yanıyor ciğerim yanıyor acıdan . Ne yapsam iyi gelir köydeyim hastaneye de gidemiyorum bu saatte .
Gokceninannesi35 yapmaevladim bilmiyorum ama üstte kalsın. Hametan varsa ondan sürebilirsin. Aklıma bu geldi
_YanakReisinAnnesii yapmaevladim yumurta akı deneyin👍zeytinyağı da deneyebilirsiniz aynı şekilde , şuan için en kolay bulunacak şeyler bunlar sanırım sizin için, geçmiş olsun 🌺
CDUHAAR yapmaevladim Su yanlış bir yöntem buz kalıbı varsa daha etkili gecmis olsun birde yanık kremi silverdin
-Sumeyye60 yapmaevladim bilginiz olsun eliniz yandığında kesinlikle suya ve soğuk olan bişeye değdirmeyin daha da çok ağrı ve su toplanması meydana geliyor. Elinizden geldiğince hiç bişey değdirmeyin kendiliğinden geçiyor. Suyun içine un koyup sıvı bir jel haline getirin sürün ama tam kurumadan yıkayın ben ancak o şekilde geçiriyorum ama kurumasın buna dikkat edin. Geçmiş olsun yanık çok zor cidden