Handek1 benim oğlum bir bobregi azicuk büyük dogmustu doktor 1 ay sonra tekrar gelmemi soyledi. Daha çok Erkek bebeklerinde olabiliyormuş. Daha sonra kendiliğinden geçmişti zaten. Tedavisi ilaç diye biliyorum, en son amelii. Yani ben böyle okumuştum. Kendi kendine de gecebiliyor.