Ne kadar sacma bir soru degilmi? Iste türkiyenin hali. Arabasida olsa evide olsa zengin demek olmuyor. Türkiyede maasi az olan insanlarin sosyal yardim haklari olmasi ve almasi gerekiyor ayni almanyadaki gibi. Misal, burda kiranin bir kismini ceyranini yemek parani hep devlet karsiliyor eger az kazaniyor yada calisamiyorsan. Cocuklarin cocuk parasi okul defter kitap gezi hepsini carsiliyor. 8500 kim ne yapsin. Her sene geliyoruz bize bile pahali geliyor. Allah yardim etsin sizlere