annaco Oğlum 8 aylık bizimle aynı odada beşiğinde uyuyor. Oda ayırmak tam olarak ne oluyor? Kendi odasına alsam yine beşiğinde uyuyacak tek fark başka oda. İleride tabiki ayırmamız gerekir. Sizce hangi ayda ayırmak doğru? Bazı anneler 6. Ayda ayırmış.
3yasakadarsifirekran annaco 5 buçuk aylıkken ayırdım , benimleyken anne yanı beşiğinde uyuyordu, odasına geçince montessori yatakta uyumaya başladı. Şu an 15 aylık nerdeyse bir problem yaşamadık.
anayimbenn annaco 8. Ayını doldurdu yeni oda yaptım beşiği kaldırdım montesori yatak aldım. Şimdi 2 yaşında çok rahatım
Deletedmom_58 3yasakadarsifirekran ben de ayırmayı düşünüyorum havalar ısınmaya başlayınca 😁yeni beşik aldık alışmasını bekliyorum
Nergisssss annaco 6 ay 18 gunluk 1 haftadir odasinda uyuyor bende odasindaki divanda benim uyuma nedenim sık uyaniyor uyanmasa odasinda tek uyutucam özgüvwn acisindan ayri oda olmasi şart doktorumuz buyudu anne yani besikte rahat ermez dedi gercektende etmiyormus
Aybukednyr annaco 2 Buçuk en geç 3 yaşlarinda ayırmayı düşünüyorum. Şu an birlikte uyuyalım daha sonra zaten kendisinin ayrı odaya hevesle geçeceğini düşünüyorum. Yani bana kesinlikle daha minicik baba muhtacken her an beni görmek isterken odasını ayırmak doğru gelmiyor. Bu benim araştırmalarım ve kendi düşüncelerim.
liyaveannesi_ Benimki de 18 aylık 2 ay sonra ayıracağım. Çünkü emiyor ve gece kalkıyor bi de çocuk odası çok uzak. Yakın olsaydı kesin ayırırdım şimdiye kadar
sgok annaco 6.5 aylık ayırmadım ya zaten kus gibi uykusu hemen uyanıyor hem de 2 saatte bir emmeye kalkıyor yanımda iyi su an uzunca bi süre de ayırmayı düşünmüyorum 😅
Mufettis_Gadget annaco 2 yaşına 3 ay vardı ayırdığımda. önce park beşiğinde yattı, 2 yaşına girince karyolaya geçti
Mel_dfn annaco 7 ayı bittiği gibi ayırdık. Bizim odamızda da bizim yatağımızda yatmadı, anne yanı beşiğinde uyudu. Hiçbir zorluk yaşamadık. Odası yakınsa ayırın derim.