Benimde 5 aylik daha dönemiyor sadece yam yatırınca sırtüstü dönüyoruz da yüz üstü ama yüz üstü dönünce veya ben ne yapacak diye k
Yüzüstü koyduğumda daha ellerini karnının altından çekip düzeltmeyi bile bilmiyor öyle kalıp ağlıyor kolundan destek alıp kendini de daha kaldiramiyor ayrıca ayaklarına bakıyor ama daha tutamıyor ayaklarını ve bilinçli olarak bir şeyi tutmuyor bir elinden diğerine geciremiyor da. Bugün ilk defa orumcekte geri geri gitti çok az bir mesafe. Onun dışında bayadir kahkaha atıyor yaklasik 15 20 gündür yani.