Bende ilk defa aldım bu ay çok fazla marka denedim zaten pişik yaptı ilk zamanlar ama ishal olmuştu ondan da olabilir şuan geçti çok şükür öncesinde Baby turco kullanmıştım yani suanki bez iyi değil ama idare eder bence birde az bir çişte bile çok şişiyor bez o yönden kötü