Benim esimin malesef 1000lerde. Yine sizin iyiymis. Diyet +spor yapmaları gerekiyor. Spor yapiyor haftada 5 gun. Ama diyet yapmayınca işe yaramıyor. Ekmek hic yemiyoruz biz ayrıca kızartma da. Sağlıklı besleniyoruz ama porsiyonlama da çok önemli. Eko testi falan bizim bayagi iyi çıktı ama . 1 sene ilac kullandi simdi bıraktı. İlac da uzun cadde sürdürebilir degil. Genetik egimden de yüksek olabiliyor. Ayrica kan testi vermeden once tam 12 saat acliya dikkat ederek verdirin bir kez . O da ölçümleri etkiliyor