Duyguck_ canım bakıcı biraz sancılı süre. Tabi iyisini buldum mu da insan ragst ediyor. Ben 18 aylığa kadar kendim büyüttüm. İhtiyacınız yoksa oteleyin bence çalışmayı evet kimse ihtiyacı olmadan çalışmıyor tabi de yanlış anlamayın bende çalışıyorum imkanı olanlar bence çocuklarını en az 3 yaşına getirip başlamalı. Ben mecburdum artık 18 aya getirip başladım. Eşimde 3 ay baktı. 22 aylıkken bakıcı bulduk daha doğrusu bulamadık eşimin halasinin gelini bakarım dedi baktı ki cikmazdayiz. Öyle.iste. karışık anlatmış olabilirim kusura bakmayın.