Merhaba. Oğlum şu an 7 aylık. Kasımda Süt alerjisi teşhisiyle süt ve süt ürünleri, yumurta diyetine başladık. Daha sonra kanlı kaka geçmeyince diyete kırmızı et, balık, kuruyemiş, domates vs eklendi. Deri testinde bir şey çıkmadı yani tam olarak neye alerjisi var bilmiyoruz. Ben kendim geçen hafta diyeti kuruyemişle açmaya çalıştım 3 gün kuralı ile badem fındık fıstık 1er gün kan geldikten sonra açmaktan vazgeçtim bıraktım. Bugün gastroenteroloji doktoru, 1 yaşa kadar diyeti açma, yeme dedi. Alerjisi olan arkadaşlardan 1 yaşa kadar diyeti açmayan, denemeyen oldu mu acaba? Sizin doktorunuzun tutumu nedir? Açmadan neye alerjisi olduğunu bilmeden diyet yapmak ne kadar doğru bilmiyorum. Başka dr gitmeyi düşünüyorum. Sizde durumlar ne acaba?