Ronya1303 gül gül, senin bebe böyle değilse bunlar daha iyi günlerin 😅😅😅 şaka bir yana canım, benim oğlum mesela müzik dinleyip dans etmeyi sever, mutfakta tencere tava ile kaşıklar ile falan kendi kendine benden gördüklerini yapar, ben evi supururum mesela sonra süpürgeyi elimden alıp süpürmek ister, camdan kedi köpeğe arabalara bakari, seslerini taklit ederiz, dışarı çıkarız, kitaplardan hayvanlara arabalara bakarız. Bence öyle uzun uzadıya etkinlik yapmak aktivite falan 2 yaşından sonra çok daha rahat yapılır gibi geliyor bana. Şu an çevreyi keşif donemindeler taklit etmeye başlıyorlar herseyi o yüzden ne kadar fazla farkli hayvan görürse sesini duyarsa, dışarıda ne kadar fazla vakit geçirirse vs vs o kadar iyi diye düşünüyorum.