Merhaba anneler bebeğim 16 aylık geçen ay hastalandı ateşlendi antibiyotik kullandık antibiyotik kullanrken 3.gün vücudunda dönkğtüler başladı ilacı kestik kan tahlili yapıldı ve karaciğer testleri yüksek çıktı (ALT-AST) hiç ilaç vermeden bi kaç hafta arayla testleri tekrarladık düştü ama normal değerlere inmedi bugğn yine kontrol için kan verdik ve yine yüksek çıktı doktorumuz çocuk gastaro veya çocuk enfeksiyon görmesini istedi yaşayan var mı bu durumu çok tedirginim kendimde sağlıkçıyım ama kötü bir şey çıkar diye de içim içimi yiyor😥