Offf bende yaşadım onu,öyle zor ki ⅘ gün oluyordu yok çıkmıyor ağlıyordum artık,o kadar yediğim nereye gidiyordu bilmiyorum,2-3 kere fitil kullandım,duphalac vermişti doktorum aldım ama onu içmeden normale döndü şükür,wc ye oturduğunuzda biraz karnınıza masaj yapın,bağırsaklara doğru bastırarak bana o çok etkili oldu tabi birazda lifli beslenin,düzene girer inşallah bi an önce