Bsradker
Hanımlar merhaba..
51 günlük bir kızım var hamileligimde gelisim geriligi vardı 38. Haftamda sezeryanla doğum yaptim. Çok fazla gaz ve kaka problemimiz var. 2470 gr dogdu doktprumuz 3 kg olana kadar aptamil pdf diye bor mama var onunla takviye yapmamızı önerdi bizde o sekilde yaptik. Yalniz mama oncesinde kakasını rahat bir sekilde yapıyordu mamadan sonra zorlanmaya basladi onceden gunde 3 4 kez yapiyordu simdi gunde 1 kez yada 2 gunde 1 kez yapiyor ve cok sancılı bir sekilde yapiyor yaparken morarana kadar ağlıyor . Bir cok ilac kullandik metsil, zynco, vicol,sab simplex cok faydasını göremedik basina boyle birsey gelen var mi nasil ustesinden geliyorsunuz en son kiraz cekirdekli kemer kullanmayı düşünüyorum belki faydası olur diye