Kızlar bebeğim 12 günlük oldu, ufaktan gaz problemimiz başladı o ağlayınca öyle çok çaresiz hissediyorum oturup ağlamak istiyorum onunla 🥹
Kimyon çayı rezene çayı duydum, gaz yapan şeyler tüketmiyorum soğuk hiç bi şey tüketmiyorum ama yine de sizin deneyimlerinize ihtiyacım var.
Kimyon çayı günde ne kadar içilmeli 2 fincan içsek problem olur mu? Rezene peki? Neler yaptınız hangi damlaları kullandınız? Korkuyorum açıkçası önümüzdeki süreçten o kadar yıpranıyor ki anneler o süreçte. Deneyimlerinizi bekliyorum ☺️