cennet_3 Merhaba hanımlar ben bugün diş tedavisi oldum ve anestezi uygulandı 3-4 saat sonra emizebileceğim söylendi ama çocuğuma geçer diye çok korkuyorum lütfen ne yapmalıyım sütü sağmam gerekirmi denedim ama sağamadım
PatronBebek cennet_3 gerekmez. Sezaryen doğum yapan birçok kişiye anestezi uygulanıyor. Birşey olmuyor 💜
EvaBade cennet_3 Merhaba, bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama 4 saat sonra emzirebilirsiniz. Şöyle düşünün sezeryanda da anestezi yapılıyor ama sonra hemen bebeği emzirebiliyoruz aynı şey.
AyyuceNurY cennet_3 ilk sütü kesinlikle sağ bende yaşadım durumu zararı olmaz dedi dr bebeğimi emzirecekken diğer dr emziremezsin dedi ilk sütü sağmam gerektiğini söyledi