Herkese merhaba. Anneler benm bebeğim 2 yaşında bezi bıraktık baya alışmıştı ama bu deprem sürecinde ailemi kaybettim kızım baya etkilenmiş olacak ki çişini söylemeyi bıraktı. 3 kere söylüyorsa 5 kere yapıyor altına. Neyse çişini yaptırıp yaptırdığım halde yataga mutlaka çişini yapıyor ne yapmam lazm kizsam olmuyo güzelce söylüyorum olmuyor bugün yaptığı halde 3 kezde yatağa yaptı artık sinirden ağlıyorum. Nasıl öğreteceğim nasıl düzelecek bu biri yardım etsin lütfen 😢😢😢