Nevsevmom biz de 4 aylığız gayet normal bence çünkü kızım sabah 40 dk ortalama uyur 1 buçuk saat oyalanır 1 saat daha uyur 1 buçuk saat daha oyalandıktan sonra öğle uykusuna yatar yaklaşık 4 saat. Sonra akşam 8de gece uykusuna yatar 6 gibi kalkar dün 9da uyudu sabah 7de uyandı ve atak dönemindeyiz bazı bebekler bu dönemde uykusuzluk yaşarmış bazıları da çok uyurmuş bir de Artık düzene biniyor bence uykuları. Yani ben bir sorun görmüyorum bebeğimde bence sizinki de öyle