Merhaba anneler. 46 günlük bebeğim var. Doğduktan bi hafta sonra başlayan sürecimiz şöyle : asla kucagımdan başka bir yerde uyumaz, uyutmak 2-3 saat sürer, sürekli memede olmak ister kusar yıne emer, mama yer yine emer. Ya ağlar ya da dedıgım gibi memede emiyordur. Asla ağlamadıgı an yok.. Benım gibi olan var mı içinizde öyle zorlanıyorum ki artık annemler de bakmak istemiyorlar..