Miniiiikmucizem sizi çok iyi anlıyorum. Bebeğim 2 ay 14 günlük. Sürekli kucakta. Asla inmek istemiyor. Gece bile kucağımda uyuyor. Birkaç saat ancak yatağında yatıyor. Gündüz zaten pek uyumuyor, uyursa da kucağımda uyuyor. Ama bıraktığım an uyanıyor. Herkes de tutturmuş ‘en güzel zamanları, bir zaman gelecek hiç kucağına gelmek istemeyecek fiye’. Evet öyledir muhakkak ama abartmıyorum 24 saatin 18 saati kucağımda benim bebeğim. Kolum, belim, boynum oert oldu. İnsan en azından anlaşılmak istiyor, evet haklısın zordur diye destek görmek istiyor. Allah yardımcınız olsun.