Merhaba güzel anneler öncelikle hepinize iyi akşamlar. Oğlum 3 ay 15 günlük 2 hafta öncesine kadar gaz sancilarimiz vardi surekli ağlayan bir bebekti. Cok şükür bu aralar gaz konusunda rahatladık gibi ama bu sefer de kabızlık problemi çıktı. Kakasını yapamıyor bi türlü.ikiniyor kendini sıkıyor ama yok. Bu sefer karın ağrısından ağlamaya başlıyor uykudan ağlayarak uyanıyor. Bize doktorumuz duphalac surup onerdi onu kullandik ama asiri karin agrisi yapiyor bebekte. Anca fitil veya lavman ile yaptirabiliyoruz kakasini. Bizim gibi böyle bir durum yaşayıp da çözüm bulan anneler neler yaptınız nasil atlattiniz bu dönemi? Tecrubelerinizi paylasirsaniz cok sevinirim şimdiden teşekkürler