Merhaba Hanımlar,
2 aylık bebeğim var. Cuma günü 2 aylık aşılarını oldu. O zamana kadar gece uykuları uzun gündüz uykuları kısaydı. Ancak cuma gününden beri gece gündüz farketmeksizin en uzun 20 dk uyuyor devamlı uyanıyor. Ne yapacağımı bilemedim. Burnu tıkalıydı serum fizyolojik yaptık açıldı. Gazı yok altı temiz karnı tok ancak devamlı uyanıyor. Fön sesini de denedik onda da uyumuyor. Daha önce başına gelen var mı?