Canım oğlum 1 yaşına girecek yarın ve biz de aynı durumdayız uzun bir zamandır uyuttuktan sonra dakika tutuyorum uyandıgı dakikaları takip ediyorum örnek veriyorum 40. Dakika da uyanıyorsa 35. Dakika da ayağını gıdıklıyorum kımıldatıyorum uyku geçişini uzatıyorum . Baktım yapmama rağmen uyanırsa mecbur sallıyorum ama bu yöntemle genelde uzun uyuyorlar bilgin olsun