Kubrakyrk benimki de 6buçuk aylık normalde gece uykuları güzeldi 1 haftadır falan saat başı uyanıp 2-3 dk emip geri uyuyor dediğiniz gibi, zaten eller ben bildiğimden beri ağızda, normalde de salyalı bi bebek değildi ama bu ara bariz salya şeklinde akıtıyor. Emziği falan da tutmuyor oynuyor falan gelecekse gelsin artık bu diş dedirtiyor😂