Meryem_66 Bebegim 36 haftalık 2 kilo doğdu şuan 4.5 ahlik ve 6.500 kilo zayıf geliyor bana kilo alması için ne yapmalıyım
ZepF Meryem_66 hiçbir şey yapmayın kilo iyi bir şey değil. Gayet de güzel kilosu. Daha kolay hareketlenir çabuk emekler.
Asli_234a Meryem_66 4 ay dolacak 1 hafta sonra 7 kilo 200 gr di 5 gün önce doktora getirdim bana çok geliyor sütüm yetmiyor mama verdim hem kendimi emzirdim