Efeninanne_sii kalbim ne kadar çok 2.yi istiyorsa mantığım o kadar uzak zorlukları ağır basıyor sessizlik huzur seviyorum tek çocukla bile mümkün olmuyor hep biseylere yetişme telaşı o kadar yıprandım ki etraf aa tek çocuk olur mu kardeşi olmalı dedikçe gelen vicdan azabi da var benim kız 4 yasinda son cikistayim ileride hiç düşünmem galiba