Efeninanne_sii nasıl söylim ilgilenmek zorunda kalıyor çünkü rahatı bozuluyor😅 yine bazen tek kalıyorum işe gittiğinde veya aksam erken uyuması gerektiğinde yine bana kaldığı oluyor. Valla yinede anneler daha cok bakıyor. Hani sen yaparım diyorsan yap cnm pratikve hızlı olacaksın. Öyle ilk cocuktaki gibi belediye alıyormu dur şimdi uyanır Bi iş yapmıyım dersen zorlanırsn diger çocukta seni bekliyo çünkü hamilelikte de ilk hamilelik gibi çogu zaman dinleyemiyor haliyle diger cocugun bakımı olduğu için ben mesela öğlen uykusuna uyuyunca bende uyurdum o sekilde dinlenirdim. İlk çocukta bişeye yetişemiyosun ama ikinci çocukta da yetişebiliyorsun. Çok tuhaf ama gerçek çünkü alışıyor bünyen nasıl bir işe giriyoruz ilk günler çok yoruluyoruz vucud ham diye sonra yorulsanda o işi cok iyi yapıyorsun veya az yoruluyorum onun gibi bısey ilk cocukta vucud ham bana göre benim gözlemim bu çabucak yemek yapılıyor hemen aklına sabahtan akşamın menusu oluşuyor a domates mi biberli var tamam yemek olur bundan diyorsun üstüne fazla düşünmüyosun😅😅 en çok bu yanını sevdim. Eğer ikinciyi yapmaya karar verirsen bana yazarsın. Az cok yardımcı oluruz 😅 Ben şuan rahat degilim dedim ve oyuzden yaptım evet zordur ama araya yaş farkı koyup silbaştan yapmak daha zor rahata alışıyorsun cunkuu yine zorlancaksın. Nedense büyügü daha zor bize şuan kücügü çerez gibi geliyo 😉💖💖