Busrasil panik yapilacak bisey yok benim kizim da 3 aylik dogdugundan beri kakalarimiz bi haftayi buluyor, bazen 11 gun . Yurtdisinda iki farkli doktora turkiye de de iki farkki doktora sordum sadece anne sutu alan cocuklarda cok normal oldugunu, eger bu sure sonunda kaka rengi kivami da normalse, eger herhangi bir rahatsizlik belirtisi( ikinma, yapamama, sis karin, huzursuzluk vs gbi) kesinlikle ne makatina ne de midesine zeytinyagi gbi mudahalelerde bulunulmamasini ve dogal akisina birakmamizi soyledi. Yalanci kabizlik deniyor bu duruma bi arastirin isterseniz. Cogu durum da ek gida alimiyla beraber duzene girecegini soyluyor