İyi aksamlar arkadaslar bebeğim 14 aylık .Biz 1 aylıktan beri her gün yarım saatte olsa mutlaka cıkarız temiz hava aldırırım bol bol çocuklu ortama sokarım ama oğlum çocuklar ağladığında yada anneleri onlara kızdığında aşırı ağlıyor korkuyor seslerinden hani artık cocuklu ortama girmek istemiyorum o derece bu ağlaması neden acaba psikolojik olarak mı yoksa korkuyor mu seslerden hayır kelimesini asla kabul etmiyor hayır dediğimiz anda ağlıyor doktora götürmeyi düsünüyorum nasıl aşabilirim durumu yaşayan kisiler var mı ?