Yaren123456789 Bebeğimin yumurtasında kist vardı doğar doğmaz amelıyatla alındı bunu yaşayan anne var mı nasıl yol izledi acabaaa
Kayra01 Yaren123456789 geçmiş olsun yazalı baya olmuş ama benimde bebeğimin yumurtalıklarında var5-6 tane ama dr zamanla geçer dedi niçin hemen ameliyat yaptılat acaba🙄