Efem123 bizimkinde de sanırım birden fazlaydı şuan tam hatırlamıyorum ama en büyüğü 2 boyutundaydi sanırım yanlış bilgi vermekte istemiyorum çok fazla sordum doktora hani kaybolur mu bir sıkıntı olur mu diye bana hep zamanla göreceğiz kayboladabilir kaybolmayadabilir dediler. Ama farklı doktorlara da gittim hep emar istediler kendi doktorumuz her gittiğimizde gelişimsel pediatriye yönlendirip bebeğin gelisiminde bir sıkıntı olmadıkça radyasyon almasına gerek yok dedi çok şükür en son gittiğimde kaybolmuştu bı kaç defa teyit amaçlı baktı hatta ultrasondaki doktor. Lütfen içinizi ferah tutun herşey Rabbimden ben hep dua ettim her halimize hep şükrettim çok şükür rabbim sifasini verdi insallah sizin bebeginize de Rabbim şifa versin 🤲