Benim kızım 8 ay 14 günlük süt ürünleri alerjisi var sabah kahvaltı omlet falan yapıyorum genelde bizim yediklerimizden tuzsuz ona ayırıyoruz onları yiyor ayrı. Bişey vermiyorum ara öğün meyve falan yiyor önüne koyuyorum kendisi ne miktarda yerse zorlamıyorum