mavikalpefe124 Eliiif1 önüne veya sonuna bence hiçbir isim gerekmez NİL harika bi isim. Tek başına daha güzel olur gibi 😇
Sahrabalam Eliiif1 Nil tek başına çok güzel geliyor kulağa ama eğer ikinci isim koyacak olsaydım Nil ayza olurdu
Bugleminannesi28 Eliiif1 adım Nil Sare ama en çok Nil ismini kullanıyoruz genelde bende tek olmasını tercih ederdim çünkü Nil tek başına çok karakteristik özelliğe sahip
inad Kesinlikle Nil İpek. İsterse tek isim bile olabilir. Nilipek koyuyordum bende. Son anda vazgeçtik. Kendi adım ipek. 🥰 Ama aklımda kalmadı değil. 😂
ipeknkizimm Ben eskiden beri bi kızım olursa adını Ebrar Nil koycam derdim ama eşim ipek istedi (annesinin adı) İpek Nisa koyduk 🤣