Ulkugbkc Bebeğim 48 günlük . Son 2-3 gündür kakasını yapamıyor ve ağlıyor ve de uyuyamıyor da . Bunun için ne yapabilirim. Yardımcı olursanız çook sevinirim :(
benkosarim Ulkugbkc zeytinyağı falan işe yaramıyor fitil falan her şey kullandım sonra Allah razı olsun doktor maflor probiyotik başladı dedi düzenli veriyorum çok şükür de gayet güzel çözüldü problem tavsiye ederim hatta alın stoklayın zam geliyor sürekli bebeğe bagirsakları gelişene kadar
egekinannesi Ulkugbkc çok küçüksünüz bizimde 4.ayda başladı kabızlık dulcosoft şurup kullanmaya başladık doktorumuzun tavsiyesi ile. Öncesinde zeytinyağı içirmeyi denedik tabi faydasını göremedik. Sizde doktorunuza bir danışın muhakkak. Bahsettiğim şurup 6 ay üstü bebekler için yazıyor üzerinde
Eymenikonunannesi14 Mama kullaniyorsaniz günde 3 çk mamasina zeytinyagi ekleyebilirsiniz,veya kulak cubuğunu zeytinyagina batirip poposunu uyarabilirsiniz duşta iyi geliyor kova küvet vb seyin icinde biraz tutabilirsiniz oğlumu çok rahatlatirdi