Merhaba, gecmis olsun oncelikle zaditen damlayi kilosuna gore sabah aksam veriyoruz biz, doktorum 9 bucuk kilo bebegime sabah ve aksam 7 damla vermemizi soylemisti. Evet zaditen guzel kesiyor burun akintisi ve hapsirigi ama gecti diye hemen birakmayin cunku ben bilmeden oyle yapmistim ve hastalik tekrar etmisti. birkac gun normal doktorun dedigi sekilde verin ve damla sayisini azaltarak kesin, yani ornegin 7 damla veriyorsaniz birakmaya dogru sabah 6 damla aksam 5 damla, 2. Gun sabah 5 damla aksam 4 damla gibi bu sekilde olcuyu azaltarak birakin ki etkisi kisa sureli olmasin, benim bildigim bu sekilde 😊