Kızlar selam. Bazen yorumlarda görüyorum. Eşi gidiyor bi bölgeye ama aile başka şehirde kalıyor. Bu gönüllülük esasına da dayanabilir. Bazende sanki böyle bi yazı veya mecburiyet kılınmış gibi yorumlar görüyorum. Böyle bi yazı belge kanun yasa vs vs var mı ? Yoksa sadece kendi tercihinize kalmış bi durum mu? Polislerde böyle bi durumla hiç karşılaşmadım ama bazen postlarda eş götürülemez gibi yorumlar okuyorum. Bilgilendirir misiniz beni 🙄