Yagmur16__ benim bildiğim arkadaşımın geçirdi tekrarlanabilir bir durum riski var oyuzden belirli ilaçlar var risk yaratan onları kullanmaması gerekiyor doktordan öğrenilebilir ve hastalandığında ateşi ona 37 bile olmayacak demiş 2 kere geçirdi ama çok şükür bir hasarı olmadı bebeginin