Fndkurdu Bebeğim bugün 2.ay aşılarını oldu ve hep huzursuz uykuya dalamıyor. Derin uykuya geçemiyor huysuz. Aşıdan kaynaklı mıdır acaba yaşayan var mı
Saretiryaki Fndkurdu yapar saat başı uyanıyordu aşı olduğu gece ateşi yoksa uyansın bırakın ilaç filan vermeyin bence
Fndkurdu MinikLokumm ateşi çıkar gibi oldu ilaç verdim canım da saat 3ten beri uyku uyumadı 5 dk uyuyor kalkıyor