Gizemm92 liya2022 Microblading çok yapay duruyor ben de Ankaradayım. Esma&Sema güzellikte kaş pudralama yaptırdım hem acı yok denecek kadar az hem de çok doğal ve güzel duruyor kesinlikle orayı öneririm. 2-3 yıl kadar kalıcılığı var. 👌🏻
dilaraabozdemir liya2022 evet emziriyorum yok demişlerdi ama emzirme de akitabilri dediler araştırdm ama kesin sonucu yok