Kızlar oğlum kolikti ilk 3 ay zor geçti uykusuz yorgun sonra 4. Ay atağı yaşadık baya baya dibine kadar yaşadık . 5 ve 6 da uykuları düzelir dedim yine düzelmedi şimdi 7 aylık olduk . Kolik olduğu dönem eski tip tahta sallanan beşikte bulmuştuk bi çareyi ona alıştı ya onda yatıyor ya da yanımda . Uyku eğitimi denedik eğitimci çocuğunuz yeniliklere açık bi bebek değil dedi o da hüsranla sonuçlandı. Ben çalışan bir anneyim artık vücudum avaz avaz bağırıyor ağrıdan sızıdan . Bağışıklığım düştü sürekli hasta oluyorum. Kısa lafın özü sürekli uyanıyor meme ağzında üstümüzü örtmemize de izin vermiyor . Bende 3 gündür nöbet tutuyorum en azından gece beslenmesini azaltsam belki uykusu düzene girer diye ve sanki giriyor gibi . Ama artık eski tahta beşikte olmuyor sığmıyor ona ve sağa sola dönemediği için uyanıyor. Yeni. Bi park beşik aldım ama ona koyduğum an uyanıyor. Hem beşiğe alıştırma hemde gece beslenmesini kesme konusunda fikre ihtiyacım var ne yapabilirim. Suyla kandıramadım hemen anladı ağladı. Lütfen cevaplarınızı bekliyorum