Prensesssannesiiii Kızlar bebeğime oyun Halısı almalı mıyım bebişleriniz seviyor mu? Kaç aydan sonra oynamaya başlıyor?
Gulra Prensesssannesiiii ben aldım geç almışım bebeğim oynamadı hiç. Hemde fisher price delüxe almıştım
aylinpala Prensesssannesiiii bence alınmalı oğlumu yenidoğanken de yatırıyodum çok seviyordu hala da ilgisini çekiyor 6.5 aylık
lceLady Prensesssannesiiii Bana göre gereksiz bişey almıstım ama pişman oldum o yüzden 2.ve 3.cocuga almıyorum
Ballrengiii Eğer bebeğiniz hemen sıkılıyorsa almayın benimki 2 ay bile oynamadı yatirinca ağlıyor ama oyalan8yorsa birseylerle alin
Elferk Prensesssannesiiii uygun fiyatlı birşey alabilirsiniz belki sever. Ben biraz pahalı bişey almiism pek sevmedi. 4 aylıkken cikarmstm ama ilgilenmedi pek şuanda kaldırdık
Karauzumum Prensesssannesiiii depremzedeyiz kuzumun bir çıngıraklı oyuncağı vardı bi de oyun halısı aldım. Yokluğundan mı bilmem çok sevdi ☺️ piyanolu olandan aldım.
siriuss_ Prensesssannesiiii piyanolu aşırı iş görüyor. Oynuyor oynuyor yatıyor gazı da çıkıyor. Kucağa alışan bebekler sevmiyor ama
_YanakReisinAnnesii Prensesssannesiiii çabuk sıkılan bebişlere göre değil öyle diyebilirim 😂 benimki çabuk sıkılan bir tip ve 5 dk sonra al beni burdan diye çığlık atıyordu yani biraz da bebişinize bağlı ona göre karar verin 👍