Bebeğimde bez alerjisi var pipi şişiyor bu yüzden erken bıraktırmam gerekiyor . 19 aylık neler önerirsiniz tecrübeli kişilere ihtiyacım var . Bırakma belirtisi var kaka yaparken uzağa gidiyor ıkınıyor . 2-3 saat altı kuru kalabiliyor bugün bez takmadım mesela evet idrarını altına kaçırdı ama kakasını tuttu . Umarım bana yardımcı olabilecek kişiler buradadır