zhrcyln Hiç emip uyuyan bir bebek olmadı göğsümü de almadı zaten eve salincak kurduk hep onda uyumak istiyor ayagimda ya da kendini kendine uykuya dalamiyor napacagum bilmiyorum 2 ayligiz 😪