Arkadaşlar selam 2,5 aylık bebeğim var. Tükürük çok cıkartıyor ve bu yüzden öksürüyor uyanırken falan. Endişelendim acaba üşüttü mü diye doktora götürdüm söyledim doktor öksürür hapşırır normal ddi muane etti 2 gün önce sorun yok ddi ama gün içinde 5-6 kere öksürüyor bayağı bayağı yani tıkanır ya insan yediği kaçar bogazına aynen öyle o öksürdükçe beynimden kaynar su dökülüyor gece boyu hiç öksürmğyor dün gece dikkat ettim bu tarz hastalıklar gece öksürtür ya bebeği oda yok az önce emerken yine öksürdü içi çakacak gibi mememi sıktım fıskırır gihi süt geldi ona bağladım ama bilmiyorum iyisinden sinirlerim bozuldu bu tükürük olayı da normal mi? Ellerini Yalamaya başladı fakan sizinde bebeğiniz böyle miydi